Огляд посібника

> Перенесення пошти в Google Workspace

> Допоміжний перехід до Google Workspace

> Перенесення пошти на електронну пошту веб-хостингу

+ Резервне копіювання пошти за допомогою Outlook

+ Резервне копіювання пошти за допомогою Імпорту сайту

+ Резервне копіювання пошти за допомогою Imapsync

> Допоміжний перехід на електронну пошту веб-хостингу

Перенесення електронної пошти

Ця сторінка буде діяти як керівництво для перенесення електронної пошти. Незалежно від того, придбали ви Google Workspace або електронну пошту для веб-хостингу, ми раді, що ви починаєте свою подорож і насолоджуєтеся перевагами, які надає ваша нова послуга електронної пошти. Якщо ви цього ще не зробили, придбайте нову послугу і поверніться сюди, коли будете готові розпочати міграцію.

Перенесення пошти в Google Workspace

Кроки

1. Відтворити нові поштові скриньки в робочій області Google (Необов’язково)

Коли ви купуєте Google Workspace, він автоматично створює для вас обліковий запис (виду admin@yourdomain.com ). Перш ніж розпочати міграцію пошти, відтворіть поштові скриньки в новому обліковому записі Google Workspace. Наприклад, johndoe@yourdomain.com.

Щоб створити нову поштову скриньку в Google Workspace:

1. Увійдіть до Вашого акаунта Google Workspace за адресою https://admin.google.com/

2. Клацніть на Користувачі (Users)

3. Наведіть курсор на користувача, який був автоматично створений для вас ( admin @ yourdomain ), і натисніть кнопку Перейменувати користувача (Rename user)

4. Відновіть існуючу поштову скриньку в полі Основна електронна пошта (Primary email)

5. Клацніть Перейменувати

2. Перевірте, чи правильно вказані дані для входу в поштову скриньку, яку ви переносите

Вам потрібно знати ім’я користувача та пароль для вашого існуючого облікового запису електронної пошти, щоб використовувати інструмент перенесення даних Google Workspace. Якщо вам потрібно змінити пароль своєї поштової скриньки, перегляньте наш посібник .

3. Почніть міграцію

1. Клацніть на Перенесення даних (Data migration) у своєму обліковому записі Google Admin

2. Клацніть Розпочати міграцію даних (Set Data Migration Up)

3. Відкриється нова сторінка «Налаштування служби перенесення даних». У розділі Джерело міграції (Migration Source) виберіть Інший сервер IMAP (Other IMAP Server)

4. У розділі вибору типу елементів, які потрібно перенести з вихідного сервера, виберіть Електронна пошта (Email)

5. У розділі Протокол підключення виберіть IMAP. Для адреси сервера IMAP вкажіть mail.mailspot.info

6. У розділі Обліковий запис ролі введіть адресу електронної пошти (ім’я користувача) та пароль для існуючої служби електронної пошти

7. Натисніть Старт

8. Відкриється нова сторінка. Тут ви можете вибрати дату початку міграції за останні 1 рік, останні 6 місяців, останні 3 місяці, минулий 1 місяць або спеціальну дату

Зверніть увагу: якщо ви хочете перенести всю свою пошту, виберіть Вказати дату (Custom Date) та оберіть дату в далекому минулому, наприклад 01.01.2000

9. У розділі Параметри міграції ви можете залишити все за замовчуванням (усі не позначені), щоб уникнути міграції небажаної пошти, видаленої пошти, або налаштувати міграцію без деяких папок

10. Клацніть Вибрати користувачів

11. Можливо, вам буде запропоновано ввійти у свій обліковий запис Google Workspace знову

12. Клацніть Додати користувача

13. Введіть електронну адресу існуючої служби електронної пошти, пароль для існуючої служби електронної пошти та нову електронну адресу Google Workspace, на яку ви переносите свою пошту.

14. Клацніть « Пуск», щоб розпочати міграцію

15. Міграція ініціалізується

16. Залежно від кількості даних, що переміщується, це може зайняти від 10 хвилин до кількох годин. Для моніторингу міграції ви можете скористатися цим посібником

17. Після завершення перенесення пошти стан відображатиметься завершеним (Complete)

 18. Завершивши, ви можете вийти з міграції, натиснувши Далі та Вийти з міграції

Зверніть увагу: Ви можете запустити інструмент міграції ще раз протягом 24 годин, щоб отримати будь-які нові повідомлення, які могли бути надіслані на ваші старі поштові скриньки.

4. Змініть свої записи DNS на Google

Ви продовжуватимете отримувати свою пошту в існуючій службі електронної пошти, поки не оновите свої записи DNS.

1. Поверніться до свого облікового запису 101domain за адресою https://my.101domain.com

2. Натисніть на вкладку Веб-сайти, електронна пошта та безпека 

3. Виберіть свій обліковий запис Google Workspace

4. Поставте галку біля пункту «Будь ласка, замініть мої існуючі записи серверів імен на записи серверів імен, необхідні для Google Workspace» (“Please replace my existing nameserver records with the nameserver records required for Google Workspace”).

5. Натисніть Підтвердити, і наша система автоматично оновить ці записи для вас

Якщо з якихось причин ця опція не відображається, дотримуйтесь інструкцій нижче, щоб додати записи сервера імен, необхідні для належної роботи Google Workspace.

View the Records & Guide

Довідку щодо оновлення записів DNS див. у цій довідковій статті .

Допоміжний перехід до Google Workspace

Якщо ви занадто зайняті або вам не зручно слідувати наведеному вище керівництву, щоб самостійно перенести ваші дані електронної пошти до Google Workspace, наші команди хостингу та служби підтримки безкоштовно перенесуть вашу пошту для планів Google Workspace із 2+ користувачами. Облікові записи Google Workspace з одним користувачем вимагатимуть невеликої плати.

Кроки

1. Відтворити нові поштові скриньки в робочій області Google (Необов’язково)

Коли ви купуєте Google Workspace, він автоматично створює для вас обліковий запис (тобто admin@yourdomain.com ). Перш ніж розпочати міграцію пошти, відтворіть поштові скриньки в новому обліковому записі Google Workspace. Наприклад, johndoe@yourdomain.com.

Щоб створити нову поштову скриньку в Google Workspace:

1. Увійдіть до Вашого акаунта Google Workspace за адресою https://admin.google.com/

2. Клацніть на Користувачі (Users)

3. Наведіть курсор на користувача, який був автоматично створений для вас ( admin @ yourdomain ), і натисніть кнопку Перейменувати користувача (Rename user)

4. Відновіть існуючу поштову скриньку в полі Основна електронна пошта (Primary email)

5. Клацніть Перейменувати

2. Для облікових записів Google Workspace з 1 користувачем, будь ласка, придбайте нашу міграцію служби електронної пошти за 19,95 доларів США. Для всіх інших облікових записів Google Workspace: можна перейти до кроку 3.

Додати в кошик

3. Відкрийте тікет підтримки у своєму обліковому записі

Відкрийте тікет підтримки у своєму обліковому записі. Наша команда буде зв’язуватися з вами за допомогою тікету підтримки протягом усього процесу міграції, тому, будь ласка, уважно стежте за повідомленнями підтримки. Ми повідомимо вам дату запланованого переходу та завершення перенесення.

Відкрийте тікет підтримки

Міграція пошти на веб-хостинг

Кроки

1. Відтворіть нові поштові скриньки на панелі веб-хостингу (Необов’язково)

Перш ніж розпочати міграцію пошти, відтворіть свої поштові скриньки в новій поштовій службі.

Щоб створити нову поштову скриньку на панелі веб-хостингу, перегляньте наш посібник .

2. Міграція вашої пошти

Існує три варіанти, які можна використовувати для перенесення пошти.

Варіант A: Резервне копіювання пошти за допомогою Outlook

КРОК 1: Підключіть існуючі поштові скриньки до Outlook: (якщо ви вже використовуєте Outlook, перейдіть до кроку 2)

Перегляньте наш посібник

КРОК 2: Резервне копіювання (експорт) вашої пошти за допомогою Outlook:

  1. Відкрийте Outlook і натисніть Файл
  2. Натисніть Відкрити та експортувати
  3. Клацніть Імпорт / Експорт
  4. У майстрі імпорту та експорту виберіть Експорт у файл та натисніть Далі
  5. Виберіть файл даних Outlook (.pst) і натисніть кнопку Далі
  6. Виберіть папку для експорту (тобто Вхідні ). Переконайтеся, що встановлено прапорець Включити підпапки та натисніть Далі
  7. Клацніть Готово
  8. Виберіть свої варіанти. У цьому посібнику ми вибрали Не експортувати повторювані елементи та натисніть Готово
  9. Додайте пароль (необов’язково) і натисніть OK
  10. Тепер ваша резервна копія знаходиться в документах \\ Файли Outlook \\ backup.pst

КРОК 3: Підключіть нові поштові скриньки на панелі веб-хостингу до Outlook:

Перегляньте наш посібник

КРОК 4: Імпортуйте резервну копію пошти:

  1. Відкрийте Outlook і натисніть Файл
  2. Натисніть Відкрити та експортувати
  3. Клацніть Імпорт / Експорт
  4. У майстрі імпорту та експорту виберіть Імпорт з іншої програми або файлу та натисніть Далі
  5. Виберіть файл даних Outlook (.pst) і натисніть кнопку Далі
  6. Виберіть папку для імпорту: знаходиться в документах \\ Файли Outlook \\ backup.pst
  7. Виберіть Не імпортувати дублікати або інший варіант, який вас більше задовольняє, і натисніть Далі
  8. Введіть пароль, який ви створили (необов’язковий), натисніть кнопку OK і натисніть кнопку Далі
  9. Виберіть папку, з якої потрібно імпортувати, виберіть папку, до якої потрібно імпортувати, і натисніть Готово
  10. Ви завершили імпорт.

Варіант Б: Резервне копіювання пошти за допомогою Імпорту сайту

  1. Увійдіть в Plesk
  2. Встановіть розширення Імпорт сайту
  3. Перейдіть до Домени> example.com> Імпорт пошти> Імпорт поштових повідомлень;
  4. Вкажіть електронну адресу та пароль вихідної поштової скриньки

5. Виберіть поштову скриньку призначення. Існуючу поштову скриньку можна вибрати з випадаючого списку або замість неї створити нову. Для нової поштової скриньки вкажіть ім’я та пароль:

6. Клацніть OK

Варіант C: Резервне копіювання пошти за допомогою Imapsync (вимагає надання пароля сторонній службі)

  1. Змініть паролі для існуючих поштових скриньок на новий тимчасовий пароль. Скопіюйте та вставте дані для входу в блокнот. Необхідно використовувати тимчасові паролі для цієї міграції, оскільки ви ділитесь своїм паролем із стороннім додатком. Закінчивши міграцію, змініть і скиньте паролі. Щоб отримати допомогу щодо скидання паролів, перегляньте наш посібник .
  2. Перейдіть до Imapsync за адресою https://imapsync.lamiral.info/X/
  3. Введіть інформацію про вихідну поштову скриньку IMAP:

Введіть вихідну електронну адресу

Введіть вихідний пароль електронної пошти

Введіть ім’я сервера. Необхідно використовувати mail.mailspot.info

4. Введіть пункт призначення IMAP

Введіть електронну адресу пункту призначення

Введіть пароль пункту призначення

Введіть ім’я поштового сервера для вашого поштового сервера. Щоб отримати допомогу в пошуку цього, перегляньте наш посібник .

5. Переконайтеся, що все введено правильно, і натисніть Синхронізувати або повторно синхронізувати!

Зверніть увагу: якщо вам потрібно перервати, натисніть кнопку Скасувати!

6. Тепер ви можете змінити свої записи DNS на хостинговий сервер. Довідку щодо додавання записів DNS для нової служби хостингу див. у нашому посібнику .

Зверніть увагу: розповсюдження DNS займає 24-48 годин, тому можуть бути деякі простої. Ви можете запустити інструмент міграції ще раз через 24 години, щоб просто перехопити будь-яку пошту, надіслану на стару поштову скриньку за цей час.

3. Ваша міграція завершена

Щоб отримати докладніші вказівки щодо нової служби електронної пошти хостингу, відвідайте нашу базу знань .

Допоміжний перехід на веб-хостинг

Якщо ви занадто зайняті або вам не комфортно слідувати наведеному вище керівництву, щоб самостійно перенести ваші дані електронної пошти на нову службу електронної пошти, наші команди хостингу та служби підтримки перенесуть вашу пошту за вас.

Кроки

1. Створіть нові поштові скриньки на панелі веб-хостингу (Необов’язково)

Перш ніж розпочати міграцію пошти, відтворіть свої поштові скриньки в новій поштовій службі.

Щоб створити нову поштову скриньку на панелі веб-хостингу, перегляньте наш посібник .

2. Придбайте нашу міграцію служби електронної пошти за $ 49,95

Додати в кошик

3. Відкрийте квиток підтримки у своєму обліковому записі

Відкрийте квиток для підтримки у своєму обліковому записі зараз, щоб поставити своє ім’я перед чергою. Якщо ні, ми відкриємо для вас квиток підтримки. Наша команда зв’яжеться з вами за допомогою квитка підтримки протягом усього процесу міграції, тому, будь ласка, пильно зверніть увагу на ваші повідомлення підтримки. Ми повідомимо вам дату запланованого переходу та завершення перенесення.

Відкрийте тікет підтримки

FAQ

Скільки часу триває міграція?

Коли ви переносите дані самостійно, це може зайняти від кількох хвилин до декількох годин. Якщо ви вибрали допоміжну міграцію, ви потрапите в чергу та будете перенесені нашою командою при першій можливості.

Чи можу я користуватися наявною службою електронної пошти під час міграції?

Так, це можливо.